Pastane Poğaçası Nasıl Yapılır?

hakiki-pastane-pogacasi-tarifi
Bu kadar düzenbaz olunmaz,insanları kandırmaktan vazgeçin artık,bu sitemim diğer tarif sitelerinedir.
Hakiki pastane poğaçası tarifi,pastane poğaçası oktay ustadan, sade pastane poğaçası,pastane poğaçası sırrı,yumusak pastane pogacasi,puf puf kabaran pastane poğaçası,gerçek pastane poğaçası... başlıkları adı altında bir sürü tarif paylaşmışlar,tariflere girip bakınca ne göreyim;kimisi hamur,su ve yumurtayı karıştırıp pastane poğaçası diye sunmuş,kimisi evde hanımların günlerde yaptıkları poğça tariflerini paylaşıp birde iç malzemesi olarak ekşimikle maydonuzu karıştırıp içine katılacak diye sunmuşlar.Ayıptır,ayıp.
Pastaneci arkadaşlar bana kızacak belki ama sırf bu düzenbazlara inat insanlara bu düzenbazların gerçek yüzünü göstermek için gerçek pastane poğaçası tarifini paylaşıyorum.

Bu tarifi paylaşsam mı,paylaşmasam mı diye çok düşündüm...Bir yandan bu güzel lezzetin sadece pastanelerde değil evde de yapılabileceğini göstermek isterken,bir yandan da bu işi yapan pastaneci arkadaşların sır gibi sakladıkları tarifleri açık etmek onları biraz üzecek mi acaba diye düşündüm.
Ama pastane poğaçası tarifini diğer insanlarında bilme hakkı yokmuydu?.Sonuç itibariyle bu kimsenin tekelinde olan bir şey değil ve bence bu gibi lezzetleri insanlar evlerinde de yapabilmeli.

Ben "Gerçek Dondurma Tarifi" başlığı adı altın dondurma tarifleri paylaştığımda bu işi yapan birçok insandan "biz ekmek yemeyelim mi,bu tarifler sırdır niye herkesle paylaşıp ekmeğimizle oynuyorsunuz" tarzında mesajlar aldım.Öyle üzüldüm ki,bir gün oturup o tarifleri kaldırmayı bile düşündüm,sonra düşündüm ki peki diğer insanlardan aldığım övgü ve teşekkür mesajları önemli değilmiydi,insanlar paylaştığım tariften faydalanmış ve memnuniyetlerini dile getiriyorlardı.İnsanlara faydalı olabilmiş onları bir tarif sayesinde mutlu edebilmiştim.
Dışarıdan aldığı dondurmayı hangi koşullarda yapıldığını bilmediği için,yerken içine sinmeyen birinin o dondurmayı evde yapmak en doğal hakkı değil miydi?..Hal böyleyken neden kaldırayım ki diye düşündüm ve daha çok insanın o tariflerden faydalanabilmesi için tarifleri kaldırmaktan vazgeçtim.

Durum böyleyken pastane poğçası tarifini paylaşmakla da isabetli bir karar aldığımı düşünüyorum.Bu poğaçayı yapıp dışarıdan satın aldığı poğaçadan hiç bir farkı olmadığını görecek olan insanların kandırılmadıklarını,doğru siteden tarif aldıklarını samimi ve dürüst bir site olduğumuzu düşünmeleri bile bana yetecek.
Şimdi dilerseniz tarifimize geçelim.

Pastane  Poğaçası İçin Malzemeler:


Pastane Poğaçası Nasıl Yapılır?

Pastane poğaçanız hazır,afiyet olsun...

Etiketler: , , ,