Mentollü Ballı Kavun Kabuğu Reçeli Tarifi

Resimli Kavun Kabuğu Reçeli Tarifi,Kavun Kabuğu Reçeli Tarifi,Evde Kavun Kabuğu Reçelinin Yapılışı,Kavun Reçeli Tarifi,Kavun Kabuğu Reçeli Nasıl Yapılır?,Aradığınız tat,lezzet ve nefis tariflerin hepsi bu sitede!


kavun kabuğu reçeli tarifi

kavun kabuğu reçeli tarifi

kavun kabuğu reçeli tarifi

kavun kabuğu reçeli tarifi


kavun kabuğu reçeli tarifi


Kavun Kabuğu Reçeli İçin Malzemeler:

-1.5kg (Bir buçuk kilo) kavunun kabuğu
-900 gr Bal
-1/2 (yarım kilo) şeker
-2 yemek kaşığı Limon suyu
-Nane yağı(menthol)

Kavun Kabuğu Reçeli Yapılışı:

-Bir buçuk kilo kavun kabuğunu kireç suyunda 4 saat beklettim..
-Daha sonra da buharda 1 saat pişridim... 
-Pişen Kabuklara 900 gram bal yarım kilo da şeker ilave edip kıvam alıncaya kadar kaynattım.
-İki kaşık limon suyu ilave edip iki dakika sonra ateşten indirdim.
-Reçel soğuduktan sonra reçeli dolduracak olduğum kavanaozlara küçüklere 2 damla büyüğüne 4 damla nane yağı(menthol) damlattım bu şeklide kıtır kıtır ve menthollü değişik bir Kavun kabuğu reçeli oldu.
Afiyet Olsun:)

NOT:Kireç Kaymağının Yapılışı İçin Tıklayınız!

Etiketler: , , , , ,