PANDİSPANYA KÖPÜK KEK TARİFİ

Köpük Pandispanya Kek Nasıl Yapılır?


Pastane Pastası Ganajı Tarifi İçin TIKLAYIN!!!

Marshmallowdan Şeker Hamıuru Tarifi İÇİN TIKLAYIN!!!

Eşimin doğum günü için yaptığım pastanın tarifini de sizlerle paylaşmak istedim, çünkü daha fazla kişi bu tariflerle mutlu edilebilir. Mutfakta elini korkak alıştırmamak lazım.. :) Deneyin sizde harikalar yaratacaksınız...

Pandispanya Köpük Kek Tarifi:



-Kakao, un ve kabarma tozunu eliyoruz. Bir kapta yumurta aklarını ve yarım su bardağı şekeri koyuyoruz, çırpıyoruz çırpıyoruz 3-4 katı kadar kabaracak..
-Ayrı bir kapta yumurta sarılarının üzerine de kalan yarım su bardağı şekeri ilave ediyoruz ve çırpıyoruz çırpıyoruz sarıların rengi açılana kadar çırpıyoruz..Suyu vanilyayı ekliyoruz çırpıyoruz.. Un, kakao, kabartma tozu karışımını ekliyoruz çırpıyoruz.
-Kakaolu karışımı yumurta aklarına ilave ediyoruz ve kaşık ya da spatula ile karıştırıyoruz. (mikser kabarmasına engel olmasın)
-Ben 26cm kelepçeli kalıp kullandım içine yağlı kağıt koyup karışımı döküp 175 derece ıstılmış fırında pişiriyoruz.
-Keki 3 parça kullanıyorlar ama benim gözüme geceyarısı yaptığım için herhalde :) ince geldi 2 parça kestim ve öyle kullandım :)




 Ganaj ve ara katı resimlerini daha sonra ekleyeceğim.. Yapmanızı şiddetle tavsiye ettiğim bu lezzetten mahrum kalmayın deneyin, sağlıcakla kalın :)

Etiketler: , , , , , , ,